Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 lipca 2011

Wiem wiem ...
ze może was nudzic ciągle pisanie darmowek , HB i czasem nawet o nowosciach wiec teraz oderwiemy sie od tematu stardoll i napisze ciekawe artykuły ze świata realnego ;p
wczoraj postanowiłam zrobic z Sis dzieła z modeliny ^^
a teraz umieszcze moje arcydziela na tym blogu heh ^^
nie no teraz na powaznie oto zdjecia ;pp



slodki lizak xD


pierscionek xd


wiem wiem jestem artystką ;]] nie chwaląc sie ^^


pominełam jedną nowosc uups
wiec no wiecie

od jakiegos czasu mozna malowac paznokcie u stupek naszej medoll ^^
właśnie dlatego powstał sklep Tipton z ozdobam i tatuazami na stopy naszej medoll ;p
sorry ze nie dodałam zdjec ale wiecie nie chcialo mi sie ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.