Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 września 2011

Hej, na stardollu wieje nudą więc postanowiłam stworzyć nietypowy wątek. Zadam tylko krótkie pytanie. W jaki sposób znalazłaś się na stardollu? pewnego dnia z nudow gralam w ubieranki xD jedna z ubieranek przeniosła mnie na stardoll ;p wyskoczyło coś mi zebym się zajerestowałam zignorowalam to i gralam dalej , pewnego razu pszenioslo mnie do starplazy i zaczełam dawac na ta lalke w przebieralni ubrania . Wtedy było jeszcze DKNY ;\ potem robiłam przerwę od stardollu . Rok pozniej zalozylam konto codzienie zakladalam nowe konta i zapominalam ich haseł xD po roku pozniej zrobiłam konto HopeLadyDiament nie pamiętam hasla ;\ gralam z pare miesięcy ;p potem zauważlyłam że nie zaczełam dobrze z tym kontem wiec zalozyłam konto 
szarpejgirlll i mam go do teraz ;] oto moja cala przygoda z stardoll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.